even snel - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Ariane Labouchere - WaarBenJij.nu even snel - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Ariane Labouchere - WaarBenJij.nu

even snel

Door: Ariane

Blijf op de hoogte en volg Ariane

27 December 2007 | Ghana, Kumasi

Hoi!!

even snel berichtje. Computers zitten even niet mee vandaag, dus zet morgen even echte verhaal erop.
Heb nu wel even al wat fot's erop gezet!
dikke kus aad

• 27 December 2007 - 21:22

Aletta Tholen:

Lieve Aad,
    Ziet er goed uit, volgens mij ben je lekker actief bezig! Wat bizar zal dat geweest zijn kerst in de zon! Geniet ervan! liefs

• 27 December 2007 - 21:25

Marcelina Theodora:

Wat lief, die schattige kleine negertjes!!!!!!

• 27 December 2007 - 21:57

Leo:

Elmo!!!! Wat leuk,eindelijk foto's!! Vind het nog steeds een gek idee dat jij helemaal daar zit hihi! Schattebout, we hebben weer snel contact, en nog veel meer foto's maken he?!

Dikke kus

• 28 December 2007 - 00:05

Shanna:

Leuke pics Aad!
    Hier in NL alles prima! Ga je snel even mailen!
    Dikke kussen

• 28 December 2007 - 08:22

Judith:

Lieve Aa,

Hoe was kerst in Ghana?? Lekker zonnetje erbij, lijkt me raar kerst met zon! Leuke foto's weer...

LIefs Juud

• 28 December 2007 - 10:37

Je Mamsje:

Hoi lieffie, dat je rookt weten we , maar pijp, zit daar wel water in??
    Leuke foto's ziet er allemaal heel gezellig en luchtig uit, dames nog steeds in de meerderheid, goed zo!!! xx

• 28 December 2007 - 10:38

Rinus:

Hé Arie!!! hoe is het? Wat gaaf dat je daar nu zit zeg! Ik vind het echt heel goed dat je daar helpt bij een weeshuis, super van je! Raar hè Kerst met mooi weer en zonder fam (dat vond ik vorig jaar tenminste) maar het is zo te zien echt super de moeite waard om meer van dat land & de cultuur te zien en te ervaren. Geniet ervan! Dikke Xus Rinus

• 28 December 2007 - 12:24

Ruth:

leuke foto's AA.
    Zo te zien heb jij een gezellige kerst gehad ;)

x Ruth

• 28 December 2007 - 14:35

Babette:

Gevonden!
    Hoi A,
    Van Malboro naar Pijp....... mmmmm wanneer krijg je ook zo'n rastafarie coupe? Leuke foto's en ziet er naaruit dat je het naar je zin hebt! Geziet ervan. xx

Ariane

Op 9 december a.s. vertrek ik voor 2 maanden naar Ghana, Afrika, om hier vrijwilligerswerk te doen. Het vrijwilligerswerk is in een weeshuis, genaamd New Life Home. Er wonen nu 10 baby's, 10 peuters, 20 kinderen en 20 ouderen waaronder ook gehandicapten zonder woonruimte. Ik ben benieuwd wat me te wachten staat!!