foutje - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Ariane Labouchere - WaarBenJij.nu foutje - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Ariane Labouchere - WaarBenJij.nu

foutje

Door: Ariane

Blijf op de hoogte en volg Ariane

29 December 2007 | Ghana, Kumasi

hoi!
ik had mn nr aan het eind van mn verhaal gezet, maar zo stom dat ik ben weer mn ouder erop gezet.
Dit is dus het goede nr:
00233(0)245460973

kuss

• 29 December 2007 - 22:41

Je Mamsje:

We weten je wel te vinden hoor, schrijf maar lekker door, dat is iets goedkoper!xxx je zuinige moeder

• 31 December 2007 - 09:05

Frouck:

Zwoel, moest ineens aan het vuurwerk-rampje in je broek denken van een aantal jaar geleden, oei! Heb nu echt het goede nr, dus nu komt het goed ;)
    Tot snel lieve zwoelie, heel veel plezier en alvast een heel gelukkig 2008! Dikke kus Zwoel

• 01 Januari 2008 - 13:59

Wietje:

wat was het leuk om je stem te horen gisteren!!
    was het nog leuk op je big african party?!!kus en een heel gelukkig nieuwjaar tia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 03 Januari 2008 - 15:36

Vera:

Hallo Aatje, wat ziet dat er allemaal heerlijk uit! Wij zitten hier in een venijnige kou, jij loopt in je shirtje!!
    Een heel gelukkig nieuwjaar en heel veel plezier met alles, geniet er maar heel erg van!! Veel liefs Pim en vera

• 04 Januari 2008 - 12:42

Myrthe:

Hi die Aat!

Net een berichtje voor je getypt, valt mn internet uit.. dus ik probeer het bij deze nog een keertje! Allereerst natuurlijk nog een gelukkig nieuwjaar! Gezellig dat je Leo gebeld had! Het was erg gezellig en zeker jammer dat je t moest missen! Maar je hebt t vast ook leuk gehad! Ik ben benieuwd! Vast net zo'n bijzondere ervaring als de kerstmis daar! In ieder geval, blijf inderdaad maar lekker schrijven want ik vind t erg leuk om je berichtjes te lezen!