correctie.. - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Ariane Labouchere - WaarBenJij.nu correctie.. - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Ariane Labouchere - WaarBenJij.nu

correctie..

Door: Aad

Blijf op de hoogte en volg Ariane

26 Januari 2008 | Ghana, Kumasi

ben k weer even

Heb gister Mn lieve huisgenootje Bauke even gebeld om op te zoeken wat scrabies nou precies was, want ik kon het niet meer herinneren uit mijn eign pathalogieboek. En aangezien Bauke het nou net heeft gehad met haar dermatologie co-schappen, kwam dat even mooi uit.
Maar het is in ieder geval een soort mijt dat zich onder je huid gaat nestelen. En aangezien ik steeds in contact ben geweest met die kids en ik al wondjes heb op mijn handen ivm eczeem, zal ik het wel daarvan hebben gekregen.
Wilde ik nog even laten weten.

Okido, ga nu nog maar even in het zonnetje zitten.
Er is nu een bruiloft bezig in de kerk, dus heb ik een fijn muziekje op de achtergrond.
En vanmiddag om 5 uur begint de wedstrijd Kameroen-Zambia en daarna nog de wedstrijd Egypte-Sudan. Dus ik ga maar vast mijn Africa Cup Polo tevoorschijn halen. Want die heb ik voor de gelegenheid wel even aangeschaft!
Kan er altijd nog gebruik van maken op het hockeyveld..

Doei!!
xx

  • 26 Januari 2008 - 11:17

    Hanneke:

    Hoihoi,

    Klinkt allemaal erg mooi..(desondanks de verhalen over de malaria en je handen!Sterkte!!)
    Geniet er maar van,het is fantatsich wat je daar meemaakt terwijl hier alles gewoon doorgaat!

    Toi toi toi!
    X Hanneke D5

  • 26 Januari 2008 - 12:38

    Hans Mangert:

    Wat lçeuk dat je zo ingeburgerd bent dat je het Afrikaanse cup voetbal volgt. Liefs Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ariane

Op 9 december a.s. vertrek ik voor 2 maanden naar Ghana, Afrika, om hier vrijwilligerswerk te doen. Het vrijwilligerswerk is in een weeshuis, genaamd New Life Home. Er wonen nu 10 baby's, 10 peuters, 20 kinderen en 20 ouderen waaronder ook gehandicapten zonder woonruimte. Ik ben benieuwd wat me te wachten staat!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 51322

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: